
Betaling, abonnement og levering
Du kan bestille Skolelyst-abonnement når som helst i løpet av skoleåret og det fortsetter til du selv velger å stoppe det, eller til barnet ditt er ferdig i 7. klasse. Du betaler bare for produkter barnet ditt får levert, ikke i ferier eller på fridager.
Sånn bytter du produkt
Du kan selvfølgelig endre abonnementet gjennom skoleåret ved å fjerne eksisterende og legge til nye. Du betaler da for de nye produktene og får refundert det du har tilgode for produktene du fjernet. Hvis du fjerner produkter og bestiller nye samme dag, blir det ingen pause i leveringen.
Levering og leveringstid
Når betaling for nytt abonnement eller nytt produkt er gjort, sendes bestillingen til lageret vårt. Der plukkes og pakkes alt manuelt før det blir lastet på biler og levert til skolen. De fleste skolene mottar levering fra TINE én gang i uka og derfor kan det ta opptil 14 dager før barnet ditt mottar det på skolen. Vi skjønner at det kan virke lenge, men vi håper på forståelse.
Betaling
Du betaler når du fullfører bestillingen. Produktene er dermed forhåndsbetalt, men hvis barnet ditt ikke får produkt på skolen, hvis TINE for eksempel har blingsa på lageret, kan du enkelt be om refusjon på “Min side” når du er logget inn.
Du kan betale med Vipps eller kort, og velge mellom automatiske måneds- eller årlige trekk. Beløpet varierer litt fra måned til måned, siden både antall dager i måneden og antall leveringsdager endrer seg med ferier og fridager. Det er ingen ekstra gebyrer for månedstrekk, totalen er den samme uansett.