LEVERING OG TILBAKEBETALING

 

Til foresatte

Selv om vi lever i en tid hvor mye er uforutsigbart og usikker, vil vi i Skolelyst® at dere skal være helt trygge på følgende:

  • Dersom skolen din ikke kan motta levering fra Skolelyst® grunnet Covid-19 trenger du ikke å foreta deg noe som helst. Når skolen kontakter oss, pauser vi nemlig ditt abonnement, og du får tilbakebetalt pengene for produktene barnet ditt ikke mottar.
  • Du kan starte og endre abonnementet når du vil gjennom hele skoleåret. Mange tror man må betale for hele skoleåret selv om bestillingen skjer etter skolestart, og at hele beløpet må betales med én gang. Du betaler kun for perioden barnet ditt mottar Skolelyst®. Husk at det kan ta opptil to uker fra bestilling til første levering. Det samme gjelder hvis du har avsluttet et abonnement før skoleåret er ferdig. 
  • Du kan også velge månedlig betaling, uten at det koster noe ekstra, eller betale hele beløpet når du bestiller. Du velger det som passer best for deg.

 

Tilbakebetaling

Dersom skolen din har vært stengt eller ikke kan motta produkter fra Skolelyst® i en periode, vil du selvsagt få pengene tilbake. Tilbakebetalingen skjer først etter at skolen mottar leveringen igjen, slik at du får det totale beløpet på én betaling. Beløpet blir ført over til kontonummeret som ble brukt da kjøpet ble gjennomført. Det bør da bli bokført på samme dato som du vil få en e-post fra skolelyst.no om selve tilbakebetalingen.

 

Til skoler

Aller først vil vi i Skolelyst® takke alle dere som jobber i skolen, dere har en av de aller viktigste jobbene i samfunnet vårt, og vi vet at dette året har bydd på utfordringer på så mange nye nivåer. Men dere står på og tilrettelegger for en fungerende skolehverdag!  

Hvis en koronarelatert situasjon oppstår på deres skole hvor det er behov for midlertidig pause i leveringer, er vi avhengig av at dere informerer oss så fort som mulig. Dette for at vi kan administrere levering til skolen, samt nå raskt ut med kommunikasjon til foresatte. 

Vi tar oss av alt det administrative, så lenge vi vet om dere ønsker levering eller ikke. Vi har også direkte dialog med foresatte og passer på at de får tilbakebetalt for produkter de ikke mottar som følge av dette.

 

Lurer du på noe mer?

Ta kontakt med oss på Facebook, så hjelper vi deg :)