Hvis en koronarelatert situasjon oppstår på deres skole hvor det er behov for midlertidig pause i leveringer, er vi avhengig av at dere informerer oss så fort som mulig. Dette for at vi kan administrere levering til skolen, samt nå raskt ut med kommunikasjon til foresatte.
Vi tar av oss alt det administrative, så lenge vi vet om dere ønsker levering eller ikke. Vi har også direkte dialog med foresatte og passer på at de får tilbakebetalt for produkter de ikke mottar som følge av dette.
Dersom skolen din vært stengt eller ikke kunnet motta produkter fra Skolelyst® i en periode, vil du selvsagt få pengene tilbake. Vi ber om forståelse for at tilbakebetaling kan komme opptil 2-3 måneder etter at levering har begynt igjen, da dette er en situasjon utenom det vanlige og at tilbakebetalinger i perioder kan ta litt ekstra tid. Beløpet blir ført over til kontonummeret som ble brukt da kjøpet ble gjennomført. Det bør ha blir da bokført på samme dato som du vil få en mail fra skolelyst.no om selve tilbakebetalingen.
TINE følger myndighetens retningslinjer og tar strenge forholdsregler ved frakt og levering av varer. Vi vil trygge dere på at vi inntil videre fortsetter med våre midlertidige leveringsrutiner. Les mer om hvordan TINE følger myndighetenes retningslinjer for smittereduserende tiltak.